top of page

לשכה ושירות לקוחות

ראיית-חשבון-051.png

מחלקה זו מורכבת משני צוותים:

  • מזכירות וניהול אדמיניסטרטיבי -  צוות זה אחראי על התפעול השוטף של המשרד, בין היתר: ניהול יומנים ותיאום פגישות, מענה ראשוני לפניות לקוחות וגופים חיצוניים אחרים. המזכירות מהווה את הכתובת הראשונית למשרד והיא אחראית על ניתוב הפניות והעבודה למחלקות השונות, טיפול באישורי ניכוי מס במקור, עדכון כתובות וחשבונות בנק במוסדות, ביצוע הסדרי חוב מול הרשויות והפקת אירועי הווי ותרבות לצוות העובדים.

  • גביה, תפעול ושירות הלקוחות -  צוות זה אמון על הקשר עם לקוחות המשרד ומעניק להם שירות מקצועי, אישי ואדיב במגוון רחב של תחומים כגון: הכנת אישורים, טיפול בארכות, תיקוני שומות, הכנת בקשות לביטולי קנסות ועיצומים, פתיחה וסגירת תיקים, פתיחת חברות, קליטת לקוחות חדשים, שידורי דוחות שנתיים, ביצוע גבייה, שליחת חוזרים מקצועיים, עדכוני חקיקה ללקוחות ועוד.

 

הלשכה מחוברת ישירות למערכות המחשוב של מס הכנסה, מס ערך מוסף וביטוח לאומי. חיבור אשר מאפשר באופן מיידי הזנת דוחות, הפקת אישורים, עדכונים, הפקת מצבי חשבון ועוד.

bottom of page